İşletmenizi COVID-19'a uygun olarak şekillendirin

Güncel şartlar altında, müşterilerinizin ihtiyaçları ve davranışları da hızla değişmektedir.
Bu, özellikle gıda talebi için geçerlidir. Durumun gerektirdiği üzere, her zamanki iş yürütme yöntemimizden farklı bir yaklaşım benimsememiz gerekir. Bu yazıda, COVID-19 ile karşı karşıya iken işinize devam etmek için göz önünde bulundurabileceğiniz birkaç noktayı inceleyebilirsiniz. 

Dükkan içi yönetimi en uygun hale getirin


Açılış Saatlerini düzenleyin

Dükkanınızın açık ve temiz olduğundan ve yeterli stokun bulunduğundan emin olmak bugünlerde zorlu bir iş olabilir.
Hizmetlerinizi sekteye uğratmadan devam ettirmek adına, hijyen önlemlerine uymak, yeniden stok yapmak ve ekip üyelerinizin sağlığını korumak için yeterli zaman tanıyacak şekilde çalışma saatlerinizi yeniden düzenlemeyi düşünebilirsiniz.  

Ürün yelpazenizi analiz edin

Salgının başlangıcından bu yana müşterilerinizin satın alma davranışlarının nasıl değiştiğini göz önünde bulundurarak ürün yelpazenize kapsamlı bir şekilde göz atın. Bu ihtiyaçları karşılamak için ne gibi değişiklikler yapabileceğinize bakın.
Aynı zamanda, güncel şartların gerektirdiklerine ağırlık vermek ve hizmetlerinizi sürdürmek için normal ekmek yelpazenizi en aza indirmek isteyebilirsiniz. 

 

 


İleriye yönelik sadakat kartları


Sadakat kartları (diğer adıyla delikli kartlar) satmak, müşterilerinize en sevdikleri yerel işletmeleri desteklerken daha az para kullanmalarına olanak tanıyarak gelecekte satın alma işlemi gerçekleştirmeleri için güvenli bir yol sunacaktır.

Sizin için bu, nakit akışının devam etmesini sağlayacak tekrarlanan ziyaretler anlamına gelir. Bunu daha çekici hale getirmek için bir teşvik aracı sunmayı düşünebilirsiniz. Bu, indirim veya ücretsiz bir ürün almak için ilerleyen zamanlarda kullanabilecekleri bir hediye kartı olabilir. 

Teslim alma ve eve teslim



Müşterilerinize istedikleri gibi sipariş verme ve teslim alma veya siparişlerini eve teslim etme olanağını sunun. 7/24 sipariş vererek müşterilerinize hizmet vermenin yanı sıra, çevrimiçi sipariş hizmeti de siparişleri yönetmenizi ve müşteri talebine yanıt vermenizi kolaylaştıracaktır.

Dahası, müşterilerinizin sıraya girmesi gerekmez. Böylece, sipariş numaralarını göstererek ürünlerini zamanı gelince alabilirler. Tüm ödemeler dijital olarak yönetilir, bu da hijyen önlemlerinin ve sosyal mesafenin korunmasına yardımcı olur.   

 

Açık ve dürüst bir iletişim kurun. 


Açık ve şeffaf olun
Bunlar, son derece belirsiz ve hatta bazıları için endişe ile geçen günler. Müşterilerinizle açık ve dürüst bir iletişim kurarak onlara yardımcı olabilirsiniz. Kendinizi müşterilerinizin yerine koymak ve ne tür bilgilere ulaşmak istediklerini anlamaya çalışmak şu sıralar her zamankinden daha fazla önem taşımaktadır. Şunları düşünebilirsiniz:

  • Hijyen ve güvenlik önlemleri
  • Ürünlerin bulunabilirliği
  • Şartlara göre uyarlanmış ürün yelpazesi
  • Ek hizmetler
  • Değiştirilmiş açılış saatleri

 

İletişimi sürdürün

Sosyal mesafe müşterilerinizle kurduğunuz teması sınırlandırsa da onlarla bağlantı kurmak için başka yollar da keşfedebilirsiniz.Onları bilgilendirmek için şirket internet sitenizin ve Facebook sayfanızın düzenli olarak güncellendiğinden emin olun.

Müşterilerinizin sorularını ve fikirlerini almak için WhatsApp for Business (WhatsApp İş) veya Facebook Live (Canlı Facebook) uygulamalarını kullanarak onlarla iletişime geçebilirsiniz. Bunu tercih ederseniz, iletilerin yeterli düzeyde ele alınması gerektiğini lütfen unutmayın. 

Elbette siz ve personeliniz, müşterilerinizi en iyi tanıyanlarsınız. Ekiplerinizi oluşturun ve hizmetlerinizi daha özel bir şekilde uyarlamak adına yaratıcı fikirler üretmek için alışılmışın dışında düşünmeye başlayın ve bu listeyi güncellemek için lütfen bizimle paylaşın. #sharingiscaring #sevgipaylaşmaktır

Puratos'un COVID-19 yaklaşımı ile ilgili daha fazla bilgi


Her yerde olduğu gibi, Puratos'ta da Koronavirüs'ün neden olduğu acil sağlık durumunun işimiz ve günlük yaşamlarımız üzerinde önemli bir etkisi var.

Puratos'un, çalışanlarımızın ve iş ortaklarımızın sağlığını ve güvenliğini güçlendirmek ve tüm müşterilerimize ürünlerimizin üretimini ve tedarikini sağlamak için yerel yetkililerin kılavuzları ile uyumlu olarak gerekli tüm iç tedbirleri aldığı konusunda sizleri bilgilendirmek isteriz.

Bu makale güncel bilgilere dayanmakta olup gerektiğinde uygun olarak güncellenecektir.

Eklemek istediğiniz bir nokta varsa puratostr@puratos.com adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Paylaştığınız bilgileri makalemize eklemekten memnuniyet duyarız.   

COVID-19 ile ilgili diğer makaleler

İşletmeleriniz için sosyal mesafe tasarımları

İşletmeleriniz için sosyal mesafe tasarımları

İşletmeleriniz için sosyal mesafe tasarımları

COVID-19 ile mücadelede hijyen konusu işletmeniz için önemli

COVID-19 ile mücadelede hijyen konusu işletmeniz için önemli

Yeni Koronavirüs (COVID-19) salgını devam ederken hijyen kurallarına tamamıyla uymak hayati önem taşımaktadır. Virüsle mücadele etmenize ve onu kontrol altına almanıza yardımcı olmak adına alabileceğiniz bazı ilave önlemleri bu yazıda topladık.

Puratos korona virüsü kontrol altına almak için neler yapıyor?

Puratos korona virüsü kontrol altına almak için neler yapıyor?

COVID-19 durumunun öngörülemezliğinin anlaşılabilir endişelere neden olabileceğinin farkındayız. Güvenilir ortağınız olarak sizi desteklemek ve günlük işiniz üzerindeki etkiyi en aza indirmek için mümkün olan tüm önlemleri aldığımız konusunda sizi temin etmek istiyoruz. Gerektiği durumlarda sizi gelişmeler hakkında bilgilendireceğiz.