Puratos'da, tüketicilerin yedikleri konusunda çok spesifik olduklarını ve tercihlerinin yerel düzeyde bile olsa sürekli olarak geliştiğini biliyoruz.
Ancak tattaki bu değişikliklere ayak uydurmak, onları iş fırsatlarına çevirmek zor bir iş. Müşterilerimize tüketicilerin ürünlerini nasıl değerlendirdikleri konusunda bilgi vermek amacıyla mobil bir duyusal analiz laboratuvarı kurduk.
Sensobus, benzersiz ve tam teçhizatlı, müşterilerin yiyecek tükettikleri mekanlara giden ve günde 250 kişiye kadar hizmet verebilen mobil duyusal analiz laboratuvarımız. Hedef müşteri grubunu belirleyip tercihlerini saptamak hiç bu kadar kolay olmamıştı.
Sensobus ayrıca fiyatlandırma, pazarlama ve iletişim konseptlerini test etmeye de olanak tanıyor. Tüketiciler ne tür ambalajlar tercih ederler, marka algılamalarını ne yükseltir, seçim yaparken hangi bilgilere ihtiyaç duyarlar? Sadece birkaç günlük saha çalışmasıyla birçok data hedef kitlenin bulunduğu noktada toplanabiliyor.
Hedef grup Sensobus'a bindiğinde, gönüllüler sekiz duyu kabininden birinde oturuyor ve gerçekleştirilen ankete bağlı olarak ekmekçilik, pastacılık veya çikolata ürünlerinin bir seçkisi sunuluyor. Ardından araştırmacılar, tercihleri hakkında çeşitli sorular sorarak, müşterilerimize ürün geliştirme konusunda hemen ve kesin olarak yardımcı olabilecek geribildirim üretebiliyorlar.
Bu, müşterilerinizin tercihlerinin odak noktasına hızlı ve kolay ulaşmanız için sizlere sunduğumuz bir hizmet.
Bunun yanında belirlenen anket kategorilerinde tüketici araştırmalarındaki 10 yıllık uzmanlığımız, sonuçları karşılaştırmanıza olanak sağlıyor.
Dünya genelinde bir dizi mobil tüketici duyusal analiz çözümümüz mevcut.
Bu yöntem çağdaş bir şekilde yapılan geleneksel araştırma biçimimiz.
En yakın Sensobus veya Sensobox'ımız hakkında daha fazla bilgi edinmek için iletişim sayfamızı ziyaret ediniz.