Tüketiciler her zaman yiyeceklere olan tepkilerini nasıl tarif edileceklerini ve değerlendireceğini her zaman bilemeyebilirler. Dahası, değerlendirirken, görüşleri sosyal çevre, ambalaj, daha önceki deneyimlerinden etkileniyor olabilir.
Tüketicilerin düşündüklerini saptama üzerine çalışmak çok zor bir iştir ancak tüketici tercihlerini anlamak, yaptığımız işler ve müşterilerimiz için hayati önem taşımaktadır. İşte bu yüzden kendi duyusal analiz laboratuarımızı kurduk.
Puratos duyusal analiz laboratuvarında, hassas kalibre edilmiş aletler ve deneyimli gurmeler, tatlara, görünümlere ve dokulara karşı biyolojik ve psikolojik tepkileri incelemek için bir araya gelir. Daha sonra, bu sonuçlar, bitmiş ürünlerin tüketicilerin talep ve beklentilerini karşılayıp karşılamadığına karar vermelerine yardımcı olmak için analiz edilip ve müşterilerimizle paylaşılır.
Yaratıcı fikirleriniz için güvenilir ortağınız olarak, bu bilgi birikimimizi, analiz yöntemlerimizi, duyusal analiz eğitimleri de dahil olmak üzere sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.
Puratos duyusal analizinin işinize nasıl yardımcı olabileceği hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz, lütfen iletişim sayfamızı ziyaret edin.