15 Kas 2021
Puratos Grubu bugün, devrim niteliğindeki uzaktan müşteri destek aracı Digital AdvisAR'ı tanıttı. Uygulama; fırınların, pastanelerin ve çikolatacıların artırılmış gerçeklik (AR) aracılığıyla anında ulaşacakları Puratos uzmanlarının, onların sorun gidermesini ve onlara çözümler sunmasını sağlıyor. Digital AdvisAR, ister artizan ister endüstriyel ya da mağaza içi fırınlar olsun, tarif, teknik ve kalite sorunları hakkında anında uzman tavsiyesine ihtiyaç duyan tüm müşteriler için hızlı, kullanıcı dostu, sürdürülebilir bir çözümdür. Puratos'un halihazırda sunduğu teknik destek hizmetine ek olarak Digital AdvisAR'ın eklenmesi şirketin dijitalleşme stratejisinde önemli bir rol oynuyor.
Dünya çapında 71 ülkede 600 teknik uzmanıyla Puratos, olağanüstü bir kişisel teknik müşteri desteği hizmeti veriyor. Bununla birlikte, dünya genelindeki karantinaların seyahat imkanlarını neredeyse durma noktasına getirmesiyle müşterilerin desteklenmesine yönelik yeni yöntemlere duyulan ihtiyaç da hızla arttı.
Puratos Grubu Müşteri Teknik Destek Direktörü Christophe Surdiacourt konuyla ilgili olarak; “Birçok işletme dijitalleşme stratejilerini pandemiye yanıt olarak geliştirmeye başlarken bu fikir bizim açımızdan daha önce, 2019 yılının Kasım ayında ortaya çıktı,” diyor ve ekliyor: “Harvard Business Review'da yayınlanmış ve müşteri etkileşimindeki faydaları çerçevesinde daha çok iş alanında arttırılmış gerçeklik stratejisinin kullanılmasını savunan bir makaleden esinlendik. Dijitalleşme halihazırda Puratos'un büyüme stratejisinin temel bir parçası olduğundan bu fırsatı keşfetme ve müşterilerimizin ivedilik, kalite ve verimlilik ihtiyaçlarına uygun bir uygulama geliştirme fikri bizi heyecanlandırdı. Artık, karşılaştıkları zorluklar karşısında nerede olursa olsunlar onlara rehberlik etmek ve destek vermek için çok hızlı erişim sağlayabiliyor olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.”
Digital AdvisAR, uygulama mağazalarından indirilebilir. Kullanıcılar, yardıma ihtiyaç duyduklarında bu uygulamayı kullanarak İnternet bağlantıları olduğu sürece Puratos ekibi ile iletişime geçebilir, kendilerine gönderilen bağlantıya tıklayarak dakikalar içinde bir uzmana bağlanıp artırılmış gerçeklik (AR) desteği alabilirler. Puratos’un teknik danışmanları müşterinin cihazı aracılığıyla onların gördükleri her şeyi görebilir, tartışabilir, ekranda çizimler yapabilir ve görsel olarak sorunun nerede olduğunu açıklayıp onlara kısa sürede çözümler sunabilir. Gerekirse, bu iletişime, belirli bir uygulama konusunda uzman kişiler gibi diğer Puratos çalışanları da katılabilir. Microsoft HoloLens ile gelişmiş teknik destek seçeneği de sunulmaktadır. Sorunların sanal destekle çözülemediği durumlarda müşteriler için teknik danışman ziyaretleri sağlanmaya da devam edecek.
Pandemi süresince pek çok farklı ülkede test edilen Digital AdvisAR, ilk olarak ABD, Avusturya, Brezilya, Fransa, İtalya ve Türkiye'de hizmete sunulacak. Evrensel, kullanıcı dostu navigasyon simgelerine sahip bu uygulama, kullanıcılara kendi dillerinde kullanım seçeneği sunuyor. Puratos, tüm müşterilerinin mümkün olan en verimli şekilde desteklenmesini sağlayabilmek için bu devrim niteliğindeki destek aracını faaliyet gösterdiği tüm diğer ülkelerde de kullanıma sunmayı planlıyor.
Lansmanla ilgili olarak Surdiacourt şunları ekliyor: “Bugünün fırıncıları, pastacıları ve çikolatacıları inanılmaz derecede yetenekli olsa da en deneyimlileri bile ara sıra işlerini etkileyebilecek teknik sorunlar yaşayabiliyor. Teknik servisimizin dijitalleşmesiyle, müşterilerimiz artık bir uzmanın gelmesini beklemeye gerek kalmadan daha fazla esneklik sağlayan sanal destek seçeneğinden faydalanabilecek. Bu da Puratos için bir yatırımdan çok daha fazla şey ifade ediyor. Müşterilerimizin bu yeni araçtan faydalanmaya başlamalarını dört gözle bekliyoruz.”